An Unbiased View of اقساط

Wiki Article

 ایمپلنت دندان مزایای بسیار زیادی برای جایگزینی دندان نسبت به سایر روش‌ها دارد. این روش به عنوان یک راهکار محافظه کارانه است که هیچگونه تأثیر منفی بر ظاهر فرد ندارد و فرد احساس می‌کند که از دندانهای طبیعی خود استفاده می‌کند.

ترمیم و کامپوزیت دندان خرگوشی، بستن فاصله بین دندان‌ها با کامپوزیت، کامپوزیت روی دندان‌شکسته، کامپوزیت دندان نیش و غیره هر یک مراحل ترمیم متفاوتی خواهند داشت. در مراحل نهایی نیز باید فرم‌دهی پایانی کار انجام شود تا مواد به‌خوبی روی دندان‌ها قرار بگیرد.

بنابراین، توجه و مراقبت روزانه مانند مسواک کردن و کشیدن نخ دندان در کنار مراجعات مرتب سالیانه به متخصص برای بررسی ضرورت دارد.

مثل لذت نبردن از غذایی که میل می کنید یا ممکن است هنگام حرف زدن دندان مصنوعی از لثه ها جدا شود.

گاهی ممکن است غذایی در زیر دندان مصنوعی بماند و ایجاد عفونت کند.

ممکن است دندان مصنوعی از لحاظ مالی به صرفه تر باشد ولی مشکلات زیادی در طول زمان به وجود خواهد آورد.

طول عمر ایمپلنت دندان یکی از مسائل مهمی است که بعد از کاشت آن به نحوه مراقبت و نگهداری خود فرد بستگی دارد.

دندانپزشک باید مهارت و تجربه کافی را داشته باشد تا بتواند get more info باتوجه‌به شرایط دندان‌ها، بهترین کار را برای مراجعه‌کنندگان انجام دهد.

ایمپلنت دندان پروتزی است که جایگزین دندان آسیب دیده یا از دست رفته می شود .

جراحی ایمپلنت دندان با لیزر گزینه بهتر و با آسیب کمتر به بافت نرم و سخت در انجام این عمل توسط دندانپزشک است .

به‌طور سنتی کامپوزیت‌های مبتنی بر رزین توسط واکنش شیمیایی پلیمریزاسیون بین دو مخلوط خمیری تهیه می‌شوند. یک مخلوط خمیری حاوی یک فعال‌کننده و یک آغازکننده واکنش (بنزوئیل پراکسید) است.[۱] برای غلبه بر معایب این روش، مانند ماندگاری کوتاه مدت، کامپوزیت رزین‌هایی در دهه ۱۹۷۰ معرفی شدند که با نور واکنش می‌دهند.

اما کاشت ایمپلنت، هم از آسیب به دندان‌های مجاور ممانعت می‌کند و هم وجود فیکسچر در استخوان فک، پدیده تحلیل استخوان فک را به میزان چشمگیری کاهش می‌کند.

ایمپلنت از جنس تیتانیوم هست و این امکان را می دهد که تاج دندان مصنوعی به دندان طبیعی وصل شود.

۱ مکانیزم‌های سخت شدن رزین کامپوزیت ۸.۲ طبقه‌بندی کامپوزیت رزینبر اساس ویژگی‌های مصرفی ۹ کامپوزیت‌های غیرآماده دندانی ۱۰ طول عمر و عملکرد بالینی تغییر وضعیت زیربخش‌های طول عمر و عملکرد بالینی ۱۰.۱ کامپوزیت آماده مصرف در مقابل آمالگام ۱۱ منابع تغییر وضعیت فهرست محتویات کامپوزیت‌های دندانی

Report this wiki page